ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται από τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών DHL, Inpost και FedEx, από τις μηχανές δεμάτων InPost και από την Πολωνική Ταχυδρομική Υπηρεσία, η οποία συνεργάζεται με τους εθνικούς ταχυδρομικούς φορείς στις αντίστοιχες χώρες.Ο αριθμός και η μάρκα των προαναφερθέντων μεταφορέων που μπορείτε να επιλέξετε εξαρτάται από τον προορισμό της αποστολής, καθώς και από την επιλογή της αποθήκης από την οποία θα αποσταλεί. Μπορείτε να βρείτε μια λεπτομερή προσφορά αποστολής ανά χώρα ΕΔΩ.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;
Η εκτέλεση της παραγγελίας περιλαμβάνει τις ακόλουθες εργασίες:Ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των συγκεκριμένων προϊόντων, την επιλογή του τρόπου παράδοσης και την παραλαβή της πληρωμής.
Ξεκινάμε τη συσκευασία των προϊόντων αμέσως μετά την εκκαθάριση της πληρωμής, γι' αυτό λάβετε υπόψη σας ότι όσο πιο γρήγορα πιστωθούν τα χρήματα στον λογαριασμό μας, τόσο πιο γρήγορα θα μεταβιβαστεί το δέμα στον μεταφορέα - και συνεπώς θα παραδοθεί νωρίτερα στην αναγραφόμενη διεύθυνση).
Στη συνέχεια, σε περίπτωσηπου όλα τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι σε απόθεμα, ταπροϊόντα αποστέλλονται εντός 24 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας.Στην περίπτωση παραγγελιών που γίνονται το Σαββατοκύριακο ή τη Δευτέρα, τα προϊόντα αποστέλλονται εντός 48 ωρών.
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ;
Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μετην εταιρεία ταχυμεταφορών
, παρακαλούμε να το κάνετε απευθείας καλώντας την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της εν λόγω εταιρείας ταχυμεταφορών. Οι ταχυμεταφορείς DHL και Inpost μερικές φορές επικοινωνούν τηλεφωνικά με τον παραλήπτη, εάν αυτός δεν βρίσκεται στο σπίτι. Εάν επιλέξετε να σας παραδοθεί η παραγγελία σας από την Paczkomaty InPost, μπορείτε να την παραλάβετε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΑΝ Ο ΚΟΥΡΙΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ;
Σε μια τέτοια περίπτωση, ο ταχυμεταφορέας μπορεί (αλλά δεν είναι υποχρεωμένος) να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον πελάτη για να κανονίσει την παραλαβή του δέματος σε άλλη ώρα ή τόπο. Εάν ο ταχυμεταφορέας δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον πελάτη, θα αφήσει ένα ενημερωτικό σημείωμα. Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε με τον ταχυμεταφορέα, θα πρέπει να το κάνετε απευθείας - καλώντας την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της εν λόγω εταιρείας ταχυμεταφορών.πόσο είναι το κόστος αποστολής;
Το κόστος αποστολής εξαρτάται από το συνολικό ποσό της παραγγελίας, το συνολικό βάρος της και την αποθήκη από την οποία θα αποσταλεί. Για να μάθετε το ακριβές κόστος αποστολής στη χώρα σας, μεταβείτε ΕΔΩ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΡΙΝ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑ
ΤΑΒΟΛΗ;
Μπορείτε να ελέγξετε το περιεχόμενο του δέματος μόνο αφού πληρώσετε το ποσό της αντικαταβολής και λάβετε την απόδειξη παραλαβής του δέματος. Σε περίπτωση που υπάρχουν αποκλίσεις σχετικά με το περιεχόμενο του δέματος, ο ταχυμεταφορέας θα συντάξει μια έκθεση ζημιών, η οποία αποτελεί τη βάση για μια μεταγενέστερη αξίωση.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΤΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΘΙΛΕΙ;
Εάν το δέμα παρουσιάζει σημάδια παραβίασης (κατεστραμμένη ταινία ή συσκευασία), θα πρέπει να αρνηθείτε να το παραλάβετε. Πρέπει να μας ενημερώσετε και θα σας στείλουμε ένα άλλο δέμα το συντομότερο δυνατό.ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ;
Σε περίπτωση προπληρωμής, η προθεσμία παράδοσης υπολογίζεται από τη στιγμή που η πληρωμή πιστώνεται στο λογαριασμό μας ή, ανάλογα με την περίπτωση, αφού λάβουμε ενημέρωση από τον επεξεργαστή πληρωμών ότι η πληρωμή σας έχει διεκπεραιωθεί, ενώ σε περίπτωση αντικαταβολής, από την ημερομηνία της επιβεβαίωσης παραλαβής της παραγγελίας από εμάς. Μπορείτε να ελέγξετε την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας συνδεόμενοι στο λογαριασμό σας, στον πίνακα πελατών.Επιπλέον, σε περίπτωση παράδοσης με courier, αποστέλλονται μηνύματα με την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας, τον αριθμό παρακολούθησης και την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης (η οποία μπορεί να αλλάξει) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώθηκε κατά την εγγραφή. Μπορείτε να ελέγξετε την τρέχουσα κατάσταση παράδοσης του δέματός σας στον ιστότοπο του μεταφορέα της επιλογής σας χρησιμοποιώντας τον προαναφερθέντα αριθμό παρακολούθησης. Ή μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του μεταφορέα (σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να έχετε μαζί σας και τον αριθμό παρακολούθησης).
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ;
Όταν κάνετε μια παραγγελία, το σύστημα φορτώνει αυτόματα τα στοιχεία της διεύθυνσης πουδώσατε
κατά την εγγραφή σας, στην οποία θα αποσταλεί το δέμα. Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας σε διαφορετική διεύθυνση, θα πρέπει να καταχωρίσετε τη νέα διεύθυνση παράδοσης κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.ΤΙ ΕΓΓΡΑΦΟ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΟΥ;
Σε κάθε αποστελλόμενο προϊόνεπισυνάπτουμε
απόδειξη παραλαβής, η οποία αποτελεί απόδειξη αγοράς. Μπορούμε επίσης να εκδώσουμε τιμολόγιο ΦΠΑ αντί απόδειξης. Επιπλέον, επισυνάπτουμε σε κάθε αποστολή μια ευχαριστήρια επιστολή για την πραγματοποίηση μιας αγοράς στο κατάστημά μας, η οποία περιλαμβάνει το όνομα του υπαλλήλου που πακετάρισε τα προϊόντα για εσάς. Με την αναγραφή αυτού του προσώπου, η διαδικασία διευκρίνισης τυχόν διαφορών μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά.ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΕΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ Βρίσκεται Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Μπορείτε να ελέγξετε την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας συνδεόμενοι στο λογαριασμό σας στον Πίνακα Πελατών. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΔΕΝ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΟ
Σε περίπτωση παραγγελίας αγαθών από τρίτες χώρες (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης), ο πελάτης, ως εισαγωγέας των αγαθών, είναι υποχρεωμένος να ολοκληρώσει όλες τις τελωνειακές διατυπώσεις για την παραλαβή της αποστολής. Είναι επίσης υποχρεωμένος να ελέγξει εάν τα εν λόγω αγαθά είναι εγκεκριμένα για πώληση στη χώρα στην οποία πρόκειται να γίνει η παράδοση. Οι σχετικές πληροφορίες μπορούν να ληφθούν από τις τοπικές διοικητικές αρχές ή τα τελωνεία. Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί η παραπάνω υποχρέωση, δεν ευθυνόμαστε για την αδυναμία παράδοσης στον πελάτη. Επίσης, δεν ευθυνόμαστε για τυχόν προβλήματα με τον εκτελωνισμό, που παρατείνουν τον χρόνο παράδοσης της αποστολής.
Σημειώστε επίσης ότι όταν παραγγέλνετε αγαθά σε χώρα όπου απαιτείται εκτελωνισμός, δεν αναλαμβάνουμε το κόστος τυχόν τελωνειακών τελών. Η καταβολή τους αποτελεί ευθύνη του πελάτη.
;
Οι αποστολές που αποστέλλουμε σε χώρες της ΕΕ δεν υπόκεινται σε εκτελωνισμό. Κάθε αποστολή που αποστέλλουμε στη Νορβηγία, τις ΗΠΑ ή οπουδήποτε αλλού εκτός ΕΕ περιλαμβάνει τα απαραίτητα έγγραφα για τον εκτελωνισμό. Ο χρόνος που απαιτείται γι' αυτό διαφέρει από χώρα σε χώρα (ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες και τις τρέχουσες συνθήκες του εκάστοτε τελωνείου) και μπορεί να είναι μεγαλύτερος.Σε περίπτωση παραγγελίας αγαθών από τρίτες χώρες (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης), ο πελάτης, ως εισαγωγέας των αγαθών, είναι υποχρεωμένος να ολοκληρώσει όλες τις τελωνειακές διατυπώσεις για την παραλαβή της αποστολής. Είναι επίσης υποχρεωμένος να ελέγξει εάν τα εν λόγω αγαθά είναι εγκεκριμένα για πώληση στη χώρα στην οποία πρόκειται να γίνει η παράδοση. Οι σχετικές πληροφορίες μπορούν να ληφθούν από τις τοπικές διοικητικές αρχές ή τα τελωνεία. Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί η παραπάνω υποχρέωση, δεν ευθυνόμαστε για την αδυναμία παράδοσης στον πελάτη. Επίσης, δεν ευθυνόμαστε για τυχόν προβλήματα με τον εκτελωνισμό, που παρατείνουν τον χρόνο παράδοσης της αποστολής.
Σημειώστε επίσης ότι όταν παραγγέλνετε αγαθά σε χώρα όπου απαιτείται εκτελωνισμός, δεν αναλαμβάνουμε το κόστος τυχόν τελωνειακών τελών. Η καταβολή τους αποτελεί ευθύνη του πελάτη.
ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΝ Η ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΆΣΕΙ ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΊΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΊ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΈΑ;
Οι συνηθέστεροι λόγοι για τους οποίους μια αποστολή δεν εκτελωνίζεται και αποστέλλεται πίσω στον αποστολέα είναι:. Εάν για κάποιο λόγο τα αγαθά δεν εκτελωνιστούν και μας επιστραφούν, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη θα μειωθεί κατά τα έξοδα αποθήκευσης των αγαθών στα σύνορα και αποστολής τους πίσω σε εμάς, τα οποία θα πρέπει να αναλάβουμε εμείς. Το κόστος αυτό κυμαίνεται από 6 έως 10 φορές το κόστος αποστολής.
ΤΙ ΑΝ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ;
Αν μια αποστολή χαθεί κατά τη μεταφορά, θα σας στείλουμε άλλη αποστολή με την ίδια παραγγελία. Ωστόσο, σας ενημερώνουμε ότι αν ξαναστείλουμε την αποστολή και εν τω μεταξύ λάβετε μια χαμένη αποστολή, είστε υποχρεωμένοι να μας την επιστρέψετε. Το κόστος επιστροφής του δέματος θα επιβαρύνει εμάς. Μπορείτε επίσης να κρατήσετε το χαμένο δέμα, αλλά μόνο αν το έχετε πληρώσει - καθώς τελικά έχετε λάβει δύο πανομοιότυπα δέματα.ΠΛΗΡΩΜΕΣ
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να πληρώσετε την αγορά σας:ΓΙΑΤΙ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Αυτό συμβαίνει όταν έχουν περάσει 3 ημέρες από την παραγγελία και ακόμη δεν έχουμε λάβει την πληρωμή για τα προϊόντα και την αποστολή τους - πρόκειται για αυτοματοποιημένη διαδικασία, που σημαίνει ότι η μη έγκαιρη πληρωμή (το πολύ εντός 3 ημερών) θα οδηγήσει σίγουρα σε ακύρωση της παραγγελίας, οπότε ο χρόνος πληρωμής δεν μπορεί να παραταθεί σε καμία περίπτωση.Άλλοι λόγοι για την κατάσταση αυτή είναι: ο εκδότης της κάρτας ή η τράπεζα του αγοραστή αρνείται την πληρωμή- ανεπαρκή κεφάλαια στην κάρτα ή στο λογαριασμό του αγοραστή κατά τη στιγμή της πληρωμής- σε περίπτωση ενός από αυτά τα δύο γεγονότα, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε απευθείας με την τράπεζά σας.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΦΠΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΩ;
Φυσικά, αυτό είναι δυνατό. Μπορούμε να εκδώσουμε τιμολόγιο ΦΠΑ για κάθε είδος που πουλάμε. Απλά ενημερώστε μας στα σχόλια της παραγγελίας σας. Τα απαιτούμενα στοιχεία είναι τα εξής: Η παραγγελία του τιμολογίου θα πρέπει να γίνει από τον πελάτη μας:Επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση και αριθμός ΦΠΑ.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΜΕ ΛΑΘΟΣ;
Ένα λανθασμένα εκδοθέν τιμολόγιο πρέπει να μας αποσταλεί πίσω με τα σωστά στοιχεία.Θα σας στείλουμε αμέσως διορθωμένο τιμολόγιο.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;
Οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα του MZ Store, τόσο για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων όσο και για τις τιμές, ενημερώνονται καθημερινά.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τα προϊόντα που παρουσιάζονται στον ιστότοπο αποτελούν μόνο την ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ τους και συνιστούν μόνο πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς αγοράς. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε την τιμή που αναφέρεται στην ιστοσελίδα. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
την πρωτότυπη απόδειξη ή το τιμολόγιο ΦΠΑ, ένα συμπληρωμένο Έντυπο Επιστροφής και να προβείτε σε καταγγελία, η οποία θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον τα ακόλουθα στοιχεία: τον προσδιορισμό του πελάτη και τον αριθμό παραγγελίας, το αντικείμενο της καταγγελίας και τις περιστάσεις που δικαιολογούν τηνκαταγγελία.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΖΩ ΛΑΘΟΣ ένα προϊόν που δεν θέλω;
Εάν κατά τύχη έχετε κάνει μια παραγγελία την οποία δεν επιθυμείτε να παραλάβετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας το συντομότερο δυνατό στο: bok@mz-store.pl ή τηλεφωνικά στο 501 537 027
. ΠΩΣ ΔΕΧΟΜΑΙ Ή ΜΕΤΡΙΑΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ MZ;
Έχουμε κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να παρουσιάσουμε τα προϊόντα που πουλάμε με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια.
Επιπλέον, περιγράφουμε λεπτομερώς τα προϊόντα και παρέχουμε διαγράμματα μεγεθών (εάν απαιτείται).
Εάν ένας πελάτης έχει οποιεσδήποτε αμφιβολίες ή απορίες, μπορεί πάντα να επικοινωνήσει με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο: bok@mz-store.pl ή τηλεφωνικά στο 501 537 027.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ;
Φυσικά, μόλις διαπιστώσετε ότι το μέγεθος είναι λάθος, μπορείτε να το ανταλλάξετε με άλλο. Θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την απόδειξή σας και το συμπληρωμένο έντυπο επιστροφής.Φυσικά, αυτό ισχύει για τα ρούχα